INTEGRITET

OM KAKOR & PERSONUPPGIFTER

Vår webbplats använder kakor vilket nästan alla webbplatser gör. Detta gör vi för att kunna ge dig den bästa upplevelsen vi kan. Kakor är små textfiler som placeras i din dator, läsplatta eller mobiltelefon när du surfar hos oss.

Våra kakor är till för att

• se till att du kan ta del av vår information om föreningens verksamhet,
  • förbättra webbplatsens hastighet och säkerhet samt
  • utveckla webbplatsen.

Vi använder INTE kakor för att

• samla in någon personligt identifierbar information, förutom de uppgifter du själv lämnar,
  • samla någon känslig information, som kön, etnicitet, åsikter eller ålder och villka andra webbplatser du besöker,
  • överföra data till några annonsnätverk,
  • överföra personliga identifierbara data till tredje part,
  • dra in pengar på ditt besök som genom att ta betalt för att härbärgera andras reklam etc.

Medlemsinloggning

Önnereds Båtförening lagrar inga medlemsuppgifter på webbplatsen. Inloggningsuppgifterna på webbplatsen är avpersonifierade. Din inloggning på webbplatsens medlemssida går inte att koppla till varken ditt namn eller din e-postadress.

MEDLEMSREGISTER

Föreningens medlemsregister hanteras säkert. Vi har bara de uppgifter som du själv lämnat och som vi behöver för att kunna administrera förenings verksamhet:

• namn
  • adress
  • telefonnummer
  • e-postadress
  • båtens storlek
  • bryggplatsnummer
  • om du betalt din avgift eller inte

Vi lämnar inte ut dina uppgifter till tredje person.

STATISTIK FRÅN ONE.COM

Statistiken över hur många besök vi har på vår webbplats, vilken webbläsare besökarna har och i vilket land de befinner sig i sköter webbhotellet ONE.COM. Funderar du på att själv bygga en webbplats eller flytta den du har till ett bra, säkert och billigt ställe, rekommenderar vi dem. Använder du länken här får du dessutom 120 kronor i rabatt vid nytecknande av abonnemang: https://one.me/svanqmuy